Snö!

JA nu har det snöat här i i Lycksele/ Blåvik. men Det lär ju inte ligga kvar så pass länge. Längtar tills man kan åka skidor och åka lite skoter här, för nu tycker jag nästan de nästan är lite onödigt att det snöar. Blir ju värre  kroppen när det är så fuktigt ute. Kände att Neggot vaknade upp i morse, av nån himla anledning, men lär väl gå över om ett tag. än är jag ju inte i stadiet som jag varit, och är SUPERDUPERGLAD för det.

Tänk vilken lycka det är att kunna stiga upp ur sängen själv & ta sig på toaletten. Att kunna röra mig som en vanlig männissh & kunna göra allt, som man inte kunde när jag var så pass dålig. Ja det är ju att inte ta de enkla grejerna för givet, för allt kan ju förändras.

Men nu hoppas jag innerligen att jag ska få känna mig så här bra livet ut. Och jag är verkligen Tacksam och glad för min läkare & kurator som verkligen kämpat för att hjälpa mig, och nu äntligen lyckats.

Och alla omkring mig vänner/familj som stöttat å hjälp mig när jag vart så dålig, Särskilt Peder och mamma som hjälpt mig och varit mina personliga assistenter i princip under den tiden. Hade nog gått under utan dem.

TACKSAMHET FÖR LIVET, kan man äntligen känna igen, efter en lång tid.

Kul att jag började prata om snö och kom in i allt detta allvarsnacket. menmen, känner redan att jag blir gladare. Det är ju trots allt lite fint med de vita där ute. Ska nog gå ut och plocka lite kottar innan de snöar igen, som man kan ha till att julpynta med.



Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar att bo som vi gör nu :) mycket att göra men gillar det med. Stor kram!

2011-10-22 @ 22:17:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0