Rosa rosor

för någon da sen så fick jag dessa fina rosor av bror, S som tack för att jag städat hos honom. :)  Alltid kul att bli upskattad :) Nu sitter man taggad till tusen, inför den stundande Zumban. Ska bli så himla kul :D Imorgon blir det umeå och medicin, sen på tisdag ska jag få rå om min vän Ewas söta barn, medans hon är å klipper sig hos min andra vän Jessica Och spännande blir det att se hur människan, ser ut efter att ha blivit klippt. Det kommer säkert att bli jättefint. Hon är en duktig frisör Jessica, och allt klär ju en skönhet :)
 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du är guld värd!! Jag hoppas verkligen hon kan hitta på nått med mitt hår....

2012-09-16 @ 21:59:25
URL: http://husetpagraddhyllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0