Ja vad händer?

Inte mycket på den här bloggen har jag märkt. Jag har haft mycket att stå i nu. Nu har skolan börjat igen. Gick väldigt bra för mig förra terminen högsta betyg i alla ämnen så nu ska jag bara gå den här terminen och hoppas att det går lika bra denna gång.  Sen blir det att söka sig vidare. Planerna på tandhygienistutbildning står fortfarande kvar. Igår var jag till Jessica på Lycksele hårstudio och klippte å färgade  och  jag blev naturligtvis lika nöjd som vanligt. Nu fick jag in lite mönster i sidecuten också, vilket jag haft tidigare men inte visat, dock så har jag annat mönster nu. Nu nästa vecka ska jag ner och göra prov för att få diplom som manikyrist också. Min snälla vän Ewa erbjöd sig att köra ner till östersund med mig och vara modell och jag är så himla tacksam för detta. Verkligen supersnällt att hon ställer upp. 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Galet fin du är i håret! Hoppas du mår bra annars!? Hälsa alla kram

2012-09-21 @ 23:06:56
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0