Magont. Bröllop igen

Fick Himla ont i magen efter ett Zumbapass jag körde idag. Kan ju bero på att jag ätiigt bara ett tag innan. Kändes nästan som man hade halsbränna med, fast jag vet ju inte hur det ska kännas,då jag aldrig haft det tidigare. Brände något fruktansvärt i magen, och varken Samarin, Halsbrännetabletter, eller något överhuvudtaget hjälpte. Nu efter flera timmar har det äntligen släppt.
Får väl se till att vänta ett tag efter maten innan träningen nästa gång, eller träna innan jag ätigt som jag brukar.
Men men nu är man iallfall på banan igen, känns skönt.  Blir till att baka tårta imorgon då inför söndagen, haha passar ju jättebra nu, när mamsen just meddelat att hon bantar igen, för femtielfte gången. Men men finns ju säkert någon som är sugen på tårta.:P
I sommar blir det bröllop igen, då äldsta brodern gifter sig. Nu återstår ju bara problemet vad man ska ha på sig. Nån som har några tips på vars man ska kika efter snygga klänningar, som passar till det.

Kommentarer
Postat av: jessica

Jaha men dåså, jag trodde du ville gå på dom "riktiga" passen. Men jag kör ju gärna hemma, gratis är gott ;) Då kan vi ju köra två ggr i veckan eller nått?? Jag har aldrig varit på betalda pass utan har alltid kört hemma. Så det låter ju great ;)

2011-05-28 @ 20:37:26
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: ullrika

Det brukar vara bättre att äta efter träningen men å andra sidan är det skitkass att träna på tom mage också. Magont är ingen höjdare. Hoppas det bara var mat-innan-träning så det inte var nåt annat jobbigt :)

2011-05-29 @ 13:22:22
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0