livet blir ljusare?

Fy fan vad nice det känns. Tar fortfarande värktabletter men skillnaden är att de fungerar.är ju rena himmelriket nu mot för hur det varit de senaste två åren och längre tillbaka. kan ju fungera näst intill som en vanlig männisch igen. Är så lycklig just nu. Nu är det bara att kämpa vidare.

Har tillochmed kunnat börja träna igen. Det jag saknat mest av allt i den här världen nästan, förutom orken att umgås med folk, och kunna vara sig själv igen.

Nu saknar man bara en del kompisar man önskar man kunde umgås med ofta! Tre  st bor iallfall i Umeå och kallas för Jessica Hillevi och Lina, Ni vet vilka ni är. Underbara människor.



För övrig vill jag tipsa er som inte redan provat om Zumba Fittness. Fy fasiken roligaste träningen jag prövat i hela mitt liv. Det är så roligt. Bra träning vill jag lova svetten rinner, men man har så kul, så man känner inte av att man jobbar så hårt.


Kommentarer
Postat av: Jessicas Mirakel

Härligt att höra!!



Ja visst är det roligt. Zumba is the shit! ;)

2011-05-18 @ 20:03:46
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va bra att medicinen äntligen verkar fungera!:) Du får ta o komma till umeå så får jag du och lina gå ut o fika!:)

2011-05-22 @ 15:24:14
Postat av: ullrika

Så underbart att medicinen hjälper äntligen!! Att leva med ständig smärta är till slut outhärdligt. Fast man klarar det.. jag fattar inte själv hur jag burit mig åt...



Håller tummarna för att du ska må bra nu!

2011-05-23 @ 15:06:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0