En mamma rörd till tårar.

Ja det var exakt vad man fick uppleva idag när mor läste dikten jag skrivit till Henne. Några sekunder efter att hon börjat läsa så kom tårarna. och då kan man ju inte göra annat än att börja böla själv. Tänk att nåra  få ord från hjärtat kan ge sådan Effekt, Trodde inte den skulle ge en sådan stor effekt då jag ändå tonat ner den på det sentimentala planet ibland. Jag klarade nästan inte att skriva dikten heller utan att börja böla, då man tänker hur mycket min mamma betyder för mig, och vilket stöd hon varit för mig När jag haft det välldigt tungt med sjukdomen och allt annat jobbigt i mitt liv.Bakade även en tårta och så fick hon ett presentkort på en klädbutik, som hon gillar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0