tradera helg.

haha nästan tragiskt när jag tänker på vad lite jag gjort i helgen, mest suttit framför tradera och budat. Man blir lätt fast där när man hittar en massa roligt och fint man vill ha. men inte för att jag kan röra mig så mycket kan knappt gå, men man stelnar ju ihop lite lätt när man suttit framför datan lite väl länge. ;)

Dessa fina tyger har jag då vunnit budgivningen på bland annat:




          

sen detta söta tyget som jag tänkte använda till att sy nåt roligt åt min systerdotters rum nu när vi ska ner i april.
har även påbörjat en bild som ska bli en sticker sen att sätta på hennes säng. 
syster har nämligen köpt lägenhet och ska flytta där nere så vi ska ner och hjälpa till,, eller ja jag får ju hjälpa till så gott jag kan iallfall.



lite tråd är ju även bra att ha när man syr. tog kanske i lite grann :D

Och eftersom jag vet att sytråd är en färskvara och när det blir riktigt gammalt brukar ha en förmåga att gå av hela tiden, så tror jag att jag skänker  ett antal till min kära mor.


hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0