tacoskoma och ångest inför färdigställande av mina tavlor.

Ja urs, illpeder är här å hälsar på i helgen. Vi har ätit tacos till middag och jag är fortfarande helt proppad, känns det som av all mat jag tyckt i mig. Men var hungrig och det blev en ganska sen middag.

Har tre tavlor som jag måste färdigställa. Har bara börjat med dem och känns som jag bara gjort grunden än så länge. Här har ni en liten tjuvtitt på hur de ser ut nu. Har ju en förmåga att börja med en miljon saker och inte färdigställa det någon gång. Måste lära mig det, för det blir jobbigt med för många projekt. Men det blir så, när man har en massa ideer som bara vill ut, man är rädd att glömma bort. Ja ska väl måla färdigt dessa någon dag.

GÖR FÄRDIGT DESSA NÅN GÅNG PAULINE!!!!!!

 

Sen har jag en till jag bara börjat  På för en tid sen, men som Peder råka ha sönder. Lagomt nöjd då, men olyckshändelse så va gör man. kanke var ett straff för att jag inte färdigställer på en gång. ;P här är en bild på den iallfall. man ser det fina hålet i duken


JA när ska man göra färdigt något. När man har tidspress och ritar åt andra då Färdigställer man, men annars kommer man bara på en himla massa andra saker man ska göra, för man får fler ideer medans man håller på.

Men nu är det helg så får se vad man hittar på. Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Erika

tcos är ju såå gott! och jättefina tavlor, du är såå duktig!! kram

2011-03-31 @ 23:47:08
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0