måndag igen.

Måndag idag, och börjar känna av kroppen lite  igen.  Jag som hade hoppats på att få må bättre ett tag till.  Menmen. Det kunde ju ha varit värre.

Igår hade jag iallfall en trevlig  skotedag med grillning utanför säter.  dagen slutade mindre trevligt dock, då en ur sällskapet vi var med gjorde något väldigt dumt utan att tänka. Han fick för sig att styla lite grann, stegrade med skotern och racade förbi oss.

Detta slutade ganska illa då han körde åt fanders och föll av skotern Hans lille son, som även satt på ramlade också av och vi fick senare veta att han brytit något i armen. 

Men Tur att det inte slutade ännu sämre, då det även var nära att sonen skulle få skotern över sig.  Det vara bara ogjort.
Så han hade nog änglavakt ändå.
 Men hans pappa fick sig nog en tankeställare efter detta.

Ska sätta mig ner och vara lite krativ nu mot kvällen och  även laga  en sen middag till när peder kommer hem. kanske fortsätta virka på min mormorsrute pläd i svartvitt också. blir nog fin när den är färdig.

Lyssnar nu på Hide away med laleh på spotify, hoppas ni haft en trevlig start på denna veckan och att ni får en fortsatt underbar vecka, och att den går fort, så det blir helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0