Ändrat i designen, Regnbågshinneinflammation

Nu har jag ändrat i designen igen. Kommer nog ändras ganska snart igen, då jag håller på att testa och lär mig. Dessutom lessnar man ganska fort. Ja iallfall när man inte fattar riktigt vad man håller på med till Hundra procent.
Men det går då frammåt iallfall, man har då lärt sig litegrann.

Imorgon kommer pappa förbi. Han har fått Regnbågshinneinflammation och ska på lassarettet i Lycksele.

Jag skulle klippa honom först, och sen följa med honom dit.
Får se hur det går med det. Har inte kunnat stödja på fötterna i dag och värken i lederna är olidlig, men vad gör man inte för sin papps.


Min kommentar till pappa idag när han berättade om inflammationen
- ja he få då aldrig va bra nan gång!.

- nä Tammenfan!, fick man som svar.

Man kanske låter Negativ, men det har då alltid varit någonting nu i två års tid. HAr aldrig varit helt frisk. När man blir bra i lederna i några dar, då får man alltid något annat. Biverkningar på biverkningar. De tär på en, men va gör man.

Oj nu måste jag nog gå i säng om jag ska orka hålla ut under morgondagen.

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0