Nya tag

Tack alla underbaringar för era stärkande och fina kommentarer ni gett mig i mitt förra inlägg. Det värmer verkligen.
Än fast jag inte mår bra,så taggar jag inför ikväll då det bär iväg ner till stockholm för att åka kryssning med cinderella och Whees nationals Winter. Ska ändå bli skoj att få göra nå annat, och ska försöka ha så kul jag kan.
Har proppat i mig en massa kortissontabletter efter läkarens direktiv, i hopp om att jag ska bli lite rörligare och ha lite mindre ont. Kommer se ut som grodan boll, men nu känns det bara som jag ger fan i om det blir så, bara jag mår bättre.
Kramar på er alla

Återkommer senare med bilder om jag kommer ihåg att få med mig kameran.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0