Vila i frid

Fick veta idag att en ung kille från Lycksele, som gick i samma klass som min lillebror, när de var mindre har avlidit igår, efter en krock. Tänker på hans familj, hans flickvän och vänner. Kan inte ens tänka mig hur fruktansvärt det måste kännas i en sån här situation. Tänk att en ung kille, som har hela livet framför sig bara rycks bort så där. Vet även att han var det enda barnet. Tänk att förlora sitt enda barn, eller ett barn överhuvudtaget. En förälder ska inte behöva begrava sitt barn. Varför ska sånt här hemskt hända. Nä urs mår dåligt i hela kroppen. En fin människa har lämnat vår jord

vila i frid  JP

Du sitter förmodligen och sprider din glädje och charm på en helt annan plats just nu.

Kommentarer
Postat av: Erika

usch vad tragiskt! livet är allt bra orättvist...



kram!

2010-10-23 @ 23:40:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar: HEJ! Jag känner mig så dum, glömde av att svara på din kommentar som du skickade i slutet av september :/

Lite lustigt att höra att du också hatar kortison, för enligt läkarna så är ju det de bäääästa som finns! Även om alla reumatiker (som jag nånsin har pratat med) säger tvärtom.



Jag fick sjukdomen när jag va ca 6 år gammal, hade den antagligen innan dess men de va runt där de kom på vad det var. Så jag förstår att du är frustrerad. Och nej, inte ens sin fiende vill man ska ha de här. Blä.

Så på ett sätt tycker jag att du ska vara glad över att du gick det när du var 20 år. Jag vet att det inte är nånting man vill höra - men var glad! Jag var en skitsur tonåring som inte kunde göra något med sina kompisar för jag hade ont. Gick i skolan och gick hem o sov. Gjorde läxorna och gick o la mig igen. DET var inte kul. Hela min jäkla barndom försvann. Och barn kan vara så elaka mot varandra - eftersom de inte förstod va jag gick igenom. Så ja, va glad över att du fick de när du val ite äldre - även om det SUGER. Jag förstår dig verkligen. VIll du snacka mer om det så hör av dig :) Min mail står ju på bloggen!

2010-11-02 @ 19:56:38
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0