Alla hjärtans dag.

I söndags fick jag ett fint paket av Peder,  han hade klipt ut bokstäver ur tidningar och klistrat på paketet och ritat några hjärtan. =) ricktigt gulligt tyckte jag, däremot blev jag nästan förbannad på honom att det var en dator i paketet, inte för att jag inte blev glad och tyckte att det var really nice av honom. men just för att Jag vet att han egentligen inte har råd med det. Menmen vad ska man göra.

 

Peder har inte fått min present än. Men det visste han om, för jag hade inte haft en chans att ta mig in till stan, och i söndags  så hann vi bara handla presenter åt mamma som fyllde år igår måndag. Men hon fick presenterna i söndags iallfall.

Hon fick stickgarn, en fin blomkreation. och en inrednigstidning med tips som man kunde göra själv.

 

Men peder ska få något fint när han minst anar det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0