Löprunda på myr.

Igår, fick jag, tro det eller ej, peder med mej på en liten löprunda kring eljusspåret här i byn. Det är nog ingen som ger sig ut på den löpprundan, med tanke på hur terängen ser ut,, men jag tänkte att det kunde ju vara lite skonsammare för knäna på mjukare teränng, dessutom lite jobbigare ;) Peder, han stann av typ hela tiden och höll på dö mot slutet, men han gav då inte upp och gick hem iallfall,. Han sprang ju fortare än jag och jag sa till han ta det lite lugnare för du kommer bara att trötta ut dej, och inte orka springa nå länge , naturligtvis skulle han vara macho och springa fort ändå,, och naturligtvis orka han bara några meter innan han fick stanna och flåsa,, Då sprang jag bara förbi han i min lugnare takt, och efter ett tag så  sprang han i kapp mej, men var tvungen att stanna och andas igen. Mot slutet hade han gett upp och började gå istället. menmen med tilden blir det nog bättre. Han skulle ju följa med mig i dag också så =). Måste verkligen börja träna nu ännu mer, känner att min kondiion inte är vad den har varit.

Har blivit medlem på Funbeat nu också, som min vän Hillevi tipsat om. en jättebra sida,där du kan dokumentera dn träning jättenkelt och följa dina vänners och bli mer peppad.

Kommentarer
Postat av: Elise

Hej, hade tyvär missat dig tidigare. Svarade i Sigges blogg. Kul att kolla in din blogg!

2009-05-26 @ 18:41:22
URL: http://siggep.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Va kul att du fick med dig Peder ut :) Är så mkt roligare att springa när man är två! (och det känns inte lika jobbigt heller tycker jag)

2009-05-27 @ 18:06:02
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0