hurtbulle =)

har just kommit hem från ett löppass med pipen,, bålis körde upp brevid mig medans jag sprang å pratade lite grann, han hade "hittat" en ny bil  å var något nöjd =) efter att vi pratat å han kört iväg vart pipen typ helt galen å skulle hinna i kapp bilen så då fick jag lite styrketräning också medans jag sprang ;)

  vart dock inte så jättelångt den här gången, eftersom jag vart störd av en lösspringande gråhund  och var tvungen att schasa iväg han hem till hans gård igen,  å se till så han inte blev påkörd av en bil på kuppen.
men en halvtimme sprang jag iallfall.
har man väl stannat av en stund är det kört, så har motivationen försvunnit,,, men när jag väl springer kan jag springa hur "långt som helst" =)  synd bara att jag känner av mina knän så mycke =(

  jag älskar att springa och jag gjorde ju det hela tiden förut tills min reumatism bröt ut.

 menmen jag tränar  så mycke jag orkar å varje dag i princip nu, får hoppas att det ger recultat igen,, har lagt av med snasket också och äter lite mer healty.

sen är det ju bra att pipen får röra sig  också, han älskar också att springa, som matte =) men vilken hund gör inte det.

har just snaskat i mig en morot som återställare.
ska gå ner å ta i tu med resten av tvätten.

Kommentarer
Postat av: Erika

duktig du är som tränar :) har du provat med powerwals istället för att springa? är ju mer skonsamt, med tanke på att du skrev att du har ont i dina knän?

2009-01-30 @ 23:13:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0