umeå

ida har jag och Peder vart i umeå vi var först på jula,, å handla en ek toasits till så nu har vi en till övervåningen me.,  sen tog vi drivethrue på frasse å åt sen for vi till lassa .

Det gick brao, hos läkaren, å han skrev remissen... 


Peder talade även om något som inte har med det att göra,  Men iallfall så sa han hade så ont i magen hela tin. så peder fick gå och ta några prover som inte var tänkt. Fick reda på att han kanske måste göra gastroskopi,, fy farao,, stackarn.. inte kul
tycker synd om peder.

jaja sen var vi å handla på obs lite småprylar , å på hm, köpte Peder ett par svarta leggings å en jacka åt mig,, sötp ;)., sen for hem och åt middag hos mamma.

nu ska jag sova denna jacka fick jag.

Kommentarer
Postat av: Erika

fin fin jacka, klassik!

2009-02-27 @ 16:53:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0