nöjder.

Idag är jag den 8:e lilla dvärgen i snövit (nöjder). Ja iallfall om det funnits en 8:e dvärg i snövit. Jag är supernöjd med mitt hår! bästaste Jessica klippte så fint.  Hon rakade eller klippte kort en bit på ena sidan som färgades mörkare, (som jag velat ha länge nu)sen slingade hon och klippte upp resten av håret, så jag fick ljusare hår. Är så nöjd, och nu längtar man tills nästa gång man kommer dit. Bortskämd med bubbelvatten vart man, hade fått en kaffelatte om jag velat men. sen även en choklad bit på det som jag tyvär inte åt upp då jag slutat med godis. den inbyggda massagen i stolen som man sitter i då man ska skölja ur håret, var ju itne heller fel. Kommer  gå till frissan jämt nu när J har öppnat salongen här i Lycksele, så skönt det är att bli piffad.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad najs det lät, har du ingen bild på resultatet? :)



jo jag kanske får väl kanske skaffa FB då ;-)



Kram

2012-05-31 @ 20:08:48
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0