Söndag igen:)

Igår kväll när
"alla" festade , så passade jag istället på att ta en löprunda till stan fram och tillbaka med vovve. Mötte några ostadiga människor efter vägen. skulle egentligen vara en vilodag, då jag tränat hela veckan, menmen tog det då lungt iallfall, och är inte bakis imorgon. Jag är väl ingen festprisse egentligen. Tycker det är kul att gå ut nån gång ibland. ikväll är det Zumba igen :) wihoo ska bli så kul. Förra söndagen provade jag på det för första gången i riktig klass, istället för hemma, och det var ju grymt mycket roligare att vara flera stycken som skakade loss, än att dansa ensam i vardagsrummet. Ha en trevlig söndag allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0