på staden med vänner Igår och idag besök av lill p och bror

Igårk var jag och tog en fika med Lina på Indo. Allttid lika kul at få prata av sig och få skratta en stund. Sen drog jag till lägenheten min och då ringcde Jessica, som kom förbi så jag fick vara lite mer social.

Behövdes verkligen efter att ha varit i blåviksjön ett tag, och även fast man har ont, så käns det bättre att umgås med folk än att sitta ensam i huset och samtidigt ha ont och tråkigt, men det är ju klart att man inte alltid orkar umgås heller med folk,Även fast man vill, då man är allt för orörlig..  Då är det är tur att man har vänner som finns där oavsett om man inte träffas på ett tag.

Nu på kvällen har Lillpeder och Bror P varit förbi en sväng för att äta med oss, efter att de hämtat Peders släp. Nu for de för ett tag sen mot Tuggensele för att hämta Peters skoter.

Peder föjlde med dem. Sen ska de tillbaka hit med den. Peder och Peter skulle komma på fredag för att fixa med skotrarna, inför påsken då vi ska fara till Risbäck och köra/åka lite.


Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

kul med skoter tycker jag som inte har det som "vardagsmat" :-)



kraam

2011-03-17 @ 20:54:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0