besviken på melodfestivalen.

Inte för att man är så brydd egentligen men, Blev faktiskt rätt besviken på melodifestivalen igår.  Jag tycker faktiskt inte att Eriks saades låt (popular) är bra nån stans. faktiskt en av de sämsta som var med. Den  dannys och linda bengtzings låt tyckte jag var de sämsta. Sen att man fått höra  vinnarlåten fem gånger på en timme nu, när man var less på den första gången man hörde den gör det ju inte bättre.

Meemen nu ska den ju reperesenrtera sverige och internationellt kanske den fiunkar.

Sen när man faktiskt ringer och röstar för en gång skull, ( naturligtvis på the moniker) då gick det inte, prövade ringa fem gånger men blev bara bortkopplad. sen ringde jag en gång på flipsyde och då gick det. Även fast det förmodligen inte skulle avgöra något, så är det fruktansvärt störande när sådant händer. Särskillt när det verkar som de var många som var med om samma sak. För hur ska man som vanlig människa i tvsoffan kunna lita på att allt gick rätt till. Och att tekniska fel inte ska påverka röstningen. Inte för att jag tror att det skulle gjort skillnad  och kommer inte att gå å gräma mig över detta mer än kanske 1 dag, men ändå. STÖRANDE!!!

men då kan jag ju tillägga, att va är det för liv om man inte får störa sig på saker, ett rätt så tråkigt liv kan jag tro.


 Min favorit var iallfall om ni inte redan uppfattat det- the monikers oh my god.
och flipsydes tyckte jag också rätt bra om.


hoppas ni haft en bra helg och att fortsättningen på denna söndagen blir lika bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag stör mig på texten på Saades låt.

2011-03-14 @ 08:30:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0