Pysselrum!

Lilla rummet  brevid gästrummet Ska bli pysselrum. Detta är något som har varit planerat länge, problemet är bara att ta tag i det hela. Just nu är det mer viktigt att få klart en del saker ute i trädgården.
Själv orkar man ju inte så mycket , och får inte göra så mycket heller nu när sjukdomen är så aktiv.

Just nu ser rummet ut som hej kom och hjälp mig! men jag har ju iallfall nästan klart för mig hur jag vill att det ska se ut när det är färdigt. Vill ha det färdigt nu! Skulle vara skoj att ha ett eget krypin, där jag kan sy, sticka eller måla när jag får lust och klarar av det. Just nu när man har en massa ideer som snurrar i huvet hela tiden.


Tog ju en del tyger av mamma på loppisen också.  Dessa är några av dem:








roffade även åt mig en gammal klänning jag hade när jag var liten.
Så här ser den ut:

visst är den söt?




Kommentarer
Postat av: Erika

underbart söt liten klänning!



Du får ta det lungt med crosstrainern så du inte blir dålig! men förstår att det kan vara svårt att hålla sig borta... kram

2010-09-14 @ 12:32:00
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0