Panduro

Var inne en sväng och kikade på panduro......
kunde inte hålla mig, så jag beställde hem dessa 2 böcker av författaren Tone Finnanger. Tycker att alla hennes kreationer är så otroligt fina, så jag tänkte att jag skulle försöka mig på att sy några själv.
Iallfall så kan man ju få en hel del insperation från dem.





Vill även ha denna tildaboken, men nu får jag ge mig ett tag. Det Blir så dyrt annars. Har redan handlat så många böcker.

Får väl önska mig den i julklapp helt enkelt.




Dessa fina ark i lantlig stil har jag även köpt, från tradera.
så nu kanske man skulle lugna ner sig ett tag iallfall. Brukar inte vara så köpgalen. Men någon gång måste man ju få handla sig något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0