Piggare=)

Woho!!! känner mig piggare idag. Ska ut med doggen nu. Tänkte jag skulle testa löpa några meter. Kanske är död imorgon igen då, men det är smällar man får ta. lite roligt ska man väl få ha. Undrar när sommaren ska komma hit till Norrland. är ju bara blåsväder hela tiden och nån regnskur här och där. Nä! nu är jag less!!! Sommar och sol till folket.

ha en bra dag allihopa, nu ska jag ut och flåsa som en gris =)
grannarna kommer bara se ett rött streck  svischa förbi mellan husen. Hihi , eller så inte. (har en röd vindjacka på mig)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gick det fick du hjälp? Lät inte nåt bra med din sänka! SV; jag har haft en elak förkyldning värsta hostan nästan lunginflammation aktikt, nu fick jag nässelutslag och mina psoriasis blossade upp. Hoppas du mår bättre snart jag är i alla fall lite piggare. kramar

2010-06-04 @ 13:22:07
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, härligt :D

2010-06-05 @ 11:05:16
Postat av: Hillevi

Glömde skriva att det va från jag :)

2010-06-05 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0