När ska det vara slut på eländet.

Jaha nu har pallan fått Bältros också.

har just kommit från akuten för att jag fått utslag med blåsor på ryggen och det hugger till och svider och krampar i hela högra sidan från ryggen till under armen vid revmenen och mot bröstet.

Visade det för mamma ikväll och hon sa direkt du det där är bältros vi far till akuten. min Mormor hade tydligen haft det och väldiga problem med kramper i tio år nästan. Jag hoppas verkligen att jag inte får det så allvarligt. tur att jag visade det för mamma så jag fick hjälp i tid. För det hade nog dröjt länge innan jag brytt mig att kolla upp det. nu ska jag äta medicin i tablettform, får hoppas att det ger med sig. Det kan vara min medicin som gjort att jag fått detta då de påverkar immunförssvaret. Det kan smittas till folk som inte haft vattkoppar, så om man inte haft det. Stay away! =)

Kommentarer
Postat av: Erika

du har verkligen otur!! hoppas du kryar dig snart . kram!

2010-06-11 @ 13:10:41
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0