Jaha nu är man där igen

190 i snabbsänka, kan inte tugga, går som en apa smärtan är så jävlig att det inte går att beskriva . Svimmar av ibland nu också. Det blir bara värre och värre. Fy sjutton. En himla test på mitt psyke är det. Jag beundrar verkligen alla människor där ute som står ut med alla möjliga sjukdomar. Finns ju dom som har det värre , så vad har jag att klaga på. Jag har ju människor som älskar mig, och jag kan skratta och vara glad. Och korta stunder så känner jag mig bra. Jag värdesätter allt detta enormt mycket. annars kunde jag lika gärna hoppat från en bro.

Kommentarer
Postat av: Erika

usch då, så tråkigt att du blev dålig igen! tänkte på dig när det var powermeet att vi hade ju glömt bort att byta nr och så´:(



Krya på dig! kram

2010-07-12 @ 13:13:38
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

det VAR gott med och så himla enkelt att göra :-)



Hur är det med dig nu? kram

2010-07-29 @ 13:44:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0