Vacinera mot svininfluensa

VAd jag har uppfattad, så verkar det som att Väldigt många inte har tänkt vaccinera sig. Själv tillhör jag riskgruppen då jag har min kroniska sjukdom och mina mediciner sänker ner immunförsvaret. Så jag ska deffinitivt vaccinera mig. Tycker att Så många som möjligt ska vaccinera sig, för att förhindra att personer med låg immunförsvar, Barn gravida kroniskt sjuka mm ska bli smittade, då det kan vara riktigt farligt för sådana personer.
Men man kan ju inte bestämma vad folk ska göra, det måste de ju avgöra själva.

Kommentarer
Postat av: emma

usch, de är en sån dag idag som jag har jätteont, kan knappt skriva på datan och man vill bara ligga i sängen och gråta ungefär.

Den behandlingen jag får av mina lärare och på

mina praktik platser tänker jag inte tolera längre..

Dom säger att jag verken passa i yrket lr kan nånting.. Dom har helt fel!

vårdtagarna säger att jag är jätteduktig och ger

mig saker hela tiden.. Dom vill liksom bara förstöra

för mig.. Det bärjar ja bli trött på..

2009-10-22 @ 10:21:40
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja vi skulle ha bott på samma ställe så hade man kunnat träffas speciellt såna här gånger när man är deppad. För jag mår mkt bättre när jag får umgås med nån... eller har nått att göra. Att sitta hemma med mina egna tankar som enda sällskap hela dagarna tycker jag är hur jobbigt som helst! Men nu får jag ju iaf lite å göra eftersom att jag ska läsa NkB. Men jag är oxå expert på att skjuta upp till sista dan så det känns rätt jobbigt på det sättet. Att läsa på distans känns inte alls som min grej men nu blev det så.



Har du några speciella "framtidsplaner" då?! Eller vad gör du om dagarna? Skulle va roligt ifall du kunde komma och hälsa på nån gång :) Om du har råd och så det vill säga. Många kramar till dig från mig!

2009-10-22 @ 21:48:15
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Erika

ja när det finns ett vaccin så varför inte ta det tänker jag :)

2009-10-22 @ 22:50:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0