Mary Kay

Fick en fråga om vad jag använder för mary kay produkter?

Jag  börjar använder mig av av 3 in 1 cleanser- en rengöringslotion för att rengöra ansiktet från djupet. sedan har jag min Age fighting moisterer som mjukgjör. Har även en foundation som jag använder ibland.
dessa produkter använder jag mig mest och De tycker jag är viktigast. Jag använde mig bara av dessa produkter i början och mina finnar och pormaskar försvann. eftersom man bara ska ta så lite av varj produkt, som en ärta ungefär, så räcker det väldigt länge.


Jag har även andra produkter microdermabraison step 1 och Microdermabraisonstep 2 för ansiktet, men de använde jag mig inte av i början och det funkade för mig ändå, det var mest för att testa några andra produkter. Men de kan man använda två gånger i veckan om man vill ha lite xtra. men tycker man ska testa De första produkterna först, för de funkar. Hoppas jag va till nån hjälp!


Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0