kommer sakna min lilla råtta!!

Ja det var ju egentligen tänkt att Peder skulle fara med min lilla Pipen till svärmora i morgon, För Pipen ska nämligen vara där medans vi är borta  på Båten och även när vi ska till Åmsele,men eftersom åmsele Resan är i morrn, så hinner Peder inte tillbaka innan vi ska fara,, för  han ska nämligen vara chaufför.

nu Ska de snart fara måste gå och säga hejdå till min lilla pip innan de far.

Här är en bild på pipen när han ligger å sover i kattenrnas ostkrypin.

Ja han är minsann en riktig råtta =)


Kommentarer
Postat av: Elise

Det låter som att pipen ska vara chaufför ;0) Man såg ju skillnad på huvudet när dom var små att Oz hade som en "bula" på huvudet. Men nu när jag ser bilderna hade jag inte sett skillnad om det är Sigge eller Oz som ligger i osten. Har ni vägarna förbi Stockholm någon gång måste vi ses. Skulle vara så roligt att se de två tillsammans! Om de är lika till sättet också.

2009-05-29 @ 13:54:00
Postat av: Therese

så fiiin :)

2009-05-29 @ 20:42:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0