cruisinglängtan

Å vad jag längtar tills när jag ska få åka med i caddilacken, grilla och ha skoj, och se en massa andra fina bilar.
Det är väl åmsele nästa resa går till  i slutet av maj. Ska bli så kul =) mindre skoj med alla pisspauser å man får se ett antal saker man inte vill se. ;) Det går ju att försöka undvika, men inte alltid det går då det är så mycke folk.


Detta  är på en cruising till Bäsksjö förra året. vi hade stannat av och grillat lite grann. Jag var ekstremt blond här också uppe på skallen. en kompis misslyckades med färgningen... men jag var glad ändå. =) Ja det är tur jag känner min duktiga Jessica, som kan ordna när sådant inträffar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0