Bal i Storuman.

idag ska jag åka med mamma i caddilacken. Hon ska till Storuman och  köra två par till Balen,
Själv gick man ju på Balen i Storuman med lillebror, då han gick ut förrförra sommarn, eller om de var i fjol. Jag har inge minne. Känns iallfall som det inte var så länge sen.
Så jag har fått vara på Bal två gånger i mitt liv. En gång när jag själv skulle gå ut Estetiskaprpgrammet i Lycksele. och en till då när lillebror gick ut luspengymnasiet i Storuman

Tyckte att det var extremt mycke bättre Bal då lillebror gick ut, Mycke, Mycke ,Mycke goare mat,, Det var väl det som lockade mig att gå;)  Och mamma tokan, hons sydde min klänning, dagen innan min egen bal, och den vart ju helt perfekt och fin. Men vad hade jag annars väntat mej från min supermamma. Haha hon klippte en massa trådar just innan jag skulle fara. =)   Hade samma klänning på Balen i storuman, men mamma hade sytt inn den dagen innan,  a lot!! eftersom jag gått ner ca tio kilo, från sist jag hade den.

Ja det var längese man gick ut nu. År 2005, eller ja det var väl inte längesen egentligen, men det känns som åren bara har flugit i väg, och man blir äldre i ett naffs. Nä måste nog göra nå roligt nu, så man slutar tänka på att  man faktskt kommer bli ännu äldre.

Ja  vare nu  jag skulle göra, innan jag ska fara,  ja just det STÄDA!!! JIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0