Åmsele -Tallin.

I helgen är ju den årliga åmsele Resan =) Ska bli skoj och fara ut igen och bara känna lugnet, grilla och umgås med lite folk, kanske ta sig en cider eller två =) Se lite fina bilar är ju aldrig fel heller. Håll tummarna på att det blir strålande solsken bara, inge skoj om det är pissväder,, då tror jag allt jag lägger ner projektet.

ÅMSELE RESAN 2008


Sen på måndag, så ä jag nere i stockholm. Vi far ner på söndagen med bil. Peder , lillpeder, lillebror Anders,Stefan, jag och peter,  Kanske är nån fler. Vi ska nämligen åka med kryssning till tallin i tre dagar, för att min bror Peter fyller trettio, men han vet inget om så det är extremt hemligt. Han har tillochmed fått ledigt från jobbet, och det vet han inte heller om =) hihi,, Ska bli så skoj. Han tror nämligen att vi ska fira honom när det är åmsele resan, men icke sa nicket.

Ska passa på att hälsa på syster nere i Enköping då också. Har aldrig sett min systerdotter,som föddes i januari live. Så de ska bli skoj att träffa henne och se vad det är för filur. 
Kanske dra en sväng på IKEA sen på tillbaka vägen, tycker mest om ikea i sundsvall, allafall av de ikeavaruhus  jag vart på.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh!! Vad roligt! Och ska du förbi Sundsvall??! Då måste du höra av dig!!! Vi kanske hinner ses en stund? =)

2009-05-27 @ 14:13:00
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Men va roligt att fara på kryssning!!! Hoppas din bror inte läser din blogg bara ;P



Jo, varför jag undrade om den där helgen är för att vi tänkte kanske dra ihop några kompisar och fara till Frodes stuga(som ligger mellan malå och norsjö). För att fira Frode typ. Fast nu den helgen så kanske det skulle va folk där så det går nog inte just den helgen. Men är du intresserad av att hänga med på nått sånt nån annan helg?!!

2009-05-27 @ 18:11:41
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Okej nice :) Jag hör av mig när vi har bestämt vilken helg det blir... om det nu blir av överhuvudtaget. Påminner Frode varje dag om att han ska fixa när vi kan va i stugan och ringa runt till folk men han gör som inget =/ Man måste ju vara ute i god tid med sånt här men det är inte hans starkaste sida direkt!

2009-05-27 @ 23:49:41
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0