Partyparty.

Ikvälll blir det party för mig,,, De var väldans längesen nu,, så det ska bli kul. sitter  just nu med en hårfärgning i håret å väntar på att få skölja ut, får hoppas att det blir lyckat.
knät mitt har blivit mycke bättre nu. det vart inte så faligt som tur var. men med reumatism  å svullna leder i kroppen så kändes det nog en hel del värre än vad skadan blev. Så nu ska jag ut å skaka loss på dansgolvet.

Men är Välldans trött efter gårdagen Då jag följde Peder till malå för att transportera en badtunna från jobbet tllbaka till ägaren i umeå. Vi for klockan halvsju på kvällen var framme i Lycksele klockan halv fem på morron,  Drygt vill jag lova.
 (vi sov hos mamma i lycksele, eftersom vi var så himla trötta)

Det vart ju en massa strul på jobbet och vi kunde inte fara iväg från malå förns sent på kvällen.
jag har sovit 3.5 timmar i natt. Wohoo!!! och nu ska jag ut,, ja jag behöver ju inte precis dricka nåt, då jag är så speedad av övertrötthet

haha skulle inte va roligt om jag somna på hotelle,,  menmen vi får ju se, ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: erika

Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-03-28 @ 18:22:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0