sammanfattning av födelsedagen.

 Pappa kom på besök på morgonen han hade med sig presenter och en jättefina blommor som han plockat ur Bosses trägård ;) Jag fick en cykel av honom ( en gammal) Fin cykel. åsså fick jag sockar och pengar 2323 kr 0ch 23 öre, eller rättare sagt 25 öre efterom han inte hade några 1 öringar. Haha fåga mig inte vad jag skulle ha 25 öre till.

det svarta paketet komfrån peder han hade köpt en mp3 spelare åt mig. Schysst! kan jag behöva, då den gamla var värdelös och inte höll strömmen. Pappa hade även en jättefin prinsesstårta med sig till mig, som jag har kort på, mendet verkar omöjligt att lägga ut den på bloggen, iallafall med denna dator


              

vi for in till stan och handla med pappa, sen for vi hem och gjorde tacos, efter middagen for pappa hem.

Senare på kvällenkom ewa och Erik på besök.
 De hade naturligtvis med sig sin son Kelvin , och Även Ewas småsyskon Tvillingarna Therese och Maria.


       


Fick en  Jättefin spargris av lilla Kelvin, åsså fick jag ett strippDartspel  (drinkspel)
eller det var två i ett, men det var Magneter på pilarna och på tavlan, så det inte skulle hända olyckor =)


Det blev med andra ord en lungn, men härlig födelsedag. Alla andra jobbade så de kunde inte komma, men jag kände mig uppvaktad ändå=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha. snyggt!

2009-07-13 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0