tisdag

idag har jag vart å hälsat på nina å Hendrik för att jag vänta på att ingemar skulle komma å öppna studion, HAn börja två idag, å jag trodde han skulle vara där vid tolv. menmen JAg ritade en tatt (tatuering) idag åt nån tjej,, ,hoppas hon bev nöjders,, jag for hem vid fyra så jag har ingen aning. men ingemar tyckte den blev skitbrao iallfall.

har ritat några stycken nu. riktigt skoj,,, skulle få lån maskin av ingemar, eftersom han har nånn extra, sen ska jag inhandla snågra saker å börja öva hemma me =) skoj ska det bli...... jag ska inte öva på männsiskor dock,,,, kan ju va lite järvt,, nä nu ska jag gå å jäsa,, sen kanske träna lite innan jag  ska krypa till kojs hare´

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du måste fixa Eriks tatuering!

2009-01-16 @ 22:41:10
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0