SNART DAGS

syster beräknas ska föda om två dagar,, den sjunde......... SPÄNNANDE!  undrar vad det blir.. skulle vara riktigt kul om det blev en tjej,, eftersom jag har två syskonbarn som är killar å en som är tjej,, så om det nu blir en tjej till så blire ju jämt upp. Dessutom får ju carina en av varje då.. menmen är ju roligt vad det än blir.  Fast mamma tror att det blir en kille, hon påstår ju att man kan se det på magen så här i slutet,, maybe är det så,, men då hoppas jag,, lite iallafall att hon sett fel. Men viktigast är ju att det är friskt.

Vi ska väl åka upp å hälsa på i slutet av denna månad. ska bli jätteskoj.

ja snart blir man sugen att skaffa egna,, synd bara att det kanske inte kommer att gå med min sambo,, känns verkligen inte kul. Eller ja jag vill ju inte ha barn nu,, men nån gång iallfall.

Kommentarer
Postat av: Erika

spännande o se lilla bebisen sen när hon/han kommer :) Det är Therese som ska gifta sig =)

2009-01-05 @ 16:09:34
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0