lörda´

Har nyss varit uppe i träningsrummet å kört igenom en pilatesvideo,, kanske ska ta mig en löptur senare på dagen också,

lillpeder är här å hälsar på. Han å peder ska skruva i skoter

menmen jag hittar väl nå annat roligt att syselsätta mig med ,städa är ju alltid lika kul =(=(
haha det är tur att det finns så lite å göra här i blåvikssjön, då lyckas jag ju träna när jag är uttråkad .

Mamma skulle upp till carina i morron, men jag kan tyvär inte följa med å titta på min lilla systerdotter Emilia.
 Det kostar för myche och jag har inte råd att fara ner (snyft)

man får väl inte se henne förns hon blir stor å lilla liam saknar man ju väldigt mycke med å storasyster förståss. Det är synd att hon ska bo där nere, å synd att man inte är rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0