vovven borta!

trodde att jag aldrig skulle få se min lilla pipen igen. Peder skulle ta med han på jobbet nu på morgonen, men efter ett tag så ringde han mig och sa att pipen var borta du måste komma och hjälpa mig att leta. Han brukar aldrig fara iväg så jag blev jätteorolig. efter ett jättelång stunds letande och ropande efter vägarna och ingen pip. började vi gå tillbaka, Jag börja grina vid tanken på att jag förlorat honom, han kunde ju va överkörd eller va som helst.

men när vi kom upp från stora vägen, ser jag honom komma springande på byavägen. han kommer till mig viftar på svansen, va ska man göra jag var för glad för att skälla på han.

Åhh så hemskt det var, bilderna kom upp i skallen hur han låg där överkörd.

Nä jag vet inte va jag skulle göra om pipen försvann. Han heter ju egentligen Oz., Men efter som alla säger Pipen, så har  Det som blivit det




.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack! =) Vad fin han var din Oz ( Pipen ) oxå! Tycker dom är så fina Dvärgpinschern och jag är sååå glad över att jag skaffade Asterix! =) han var nog det bästa som kunde hända mej den perioden jag skaffade honom. Han gör en verkligen glad =)

Och snarlika varann var dem oxå!

Roligt att hitta andra som oxå har en Dvärgpinscher.

2009-04-24 @ 22:17:33
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0