vi målar om.

köpte färg till sovrumet igår. =) eftersom det är strukturtapeter och vi har verkligen inte orken att ta bort såna tapeter iallfall inte i sovrumet så tänkte vi att vi målar istället, de blir ganska coolt med mönstrat. Vi tänkte köra på ett marint tema, har redan målat väggen bakom sängen igår, innan vi gick och la oss häftig färg, får se hur slut resultatet blir. har före bilder,så ska ta några efterbilder också så man ser hur det blir.

har en fråga kan man inte göra så bilderna man lägger ut inte går att kopiera så lätt?

för jag kan ju inte lägga ut skisser som folk har bett mig rita iallfall, för de vill ju va ensamma om dem. men sånt jag bara ritat för att rita, men jag vill ju ändå att det ska vara kopieringskyddat på nåt sätt iallfall, går ju säkert alltid att ungå men ändå.

Kan tyvär inte lägga ut mammas tatoo även fast jag vill. Den vart väldigt fin ,men hon är rädd att nån härmar, och dessutom är det ju inte jag som tattuerat, bara ritat den så.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar lägga in en ©-symbol följt av mitt namn på alla bilder jag lägger ut. Sedan om du skulle komma på någon med att ha kopierat och spridit dina bilder har dom brutit mot upphovsrättslagen, som du kan anmäla!

2009-04-02 @ 09:31:33
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: sandra

sv: jag vet ju vad jag vill göra, nåt liknade som jag la upp! Jag frågade därför att det är kul vad folk tycker! alla har så olika åsikter om det

2009-04-02 @ 17:19:39
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0