nominerad


av : Ewa





Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


jag nominerar:

Erika min  fina kusin,,,, som jag alltid varit lite "avundssjuk" på för hon är så himla mycke snyggare än jag ;P
nu har hon fått världens sötaste  lilla flicka  grattis grattis. kul att jag hittat hennes blogg här,, har inte pratat med henne på år å dar ,,,

jessica  min supersnygga vän som  är en person man kan va sej själv med å prata om va fan som helst egentligen =), låter kanske töntigt men man känner sig tryggers å har aldrig tråkigt i hennes sällskap,,, är även en superduktig "frisör" även fast hon inte är färdig än.


Lina värdens raraste snällaste Lina fina. hon är en omtänksam och god vän som alltid kommer ligga mej varmt om hjärtat även fast man inte kan träffas så ofta nu för tiden när hon bor i sundsvall å går skola,,, jätteduktig och jätteambitiöst tjej som kommer gå långt=) det är jag övertygad om


ida  hon jobbar på syltfabriken. Är alltid glad å trevlig och hjälsam. hon verkar aldrig kunna bli sur,,, allafall när hon jobbar =) hon har även skjutsat hem mig några gånger när vi jobbat nattskift å det vart svinigt kallt ute,, Very tacksam för det.


bumfan
en very trevlig tjej.  som jag inte träffar så ofta, oftast när det festas. men hon hänger ju med jessica å det säger ju allt =)


mysan
very trevlig tjej också. har festat med henne några gånger å låt oss säga att det var lyckat. också tillsammans med jessica =)


jag nominerar 6 än så länge eftersom jag inte har så stor koll på bloggvärlden ännu







Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, va söt du är going! Hoppas vi hinner träffas under julledigheten, kanske skulle ta o komma hit o parta på annandan? LOOOOOOVE YOUUU!

2008-12-21 @ 22:29:25
URL: http://create.blogg.se/
Postat av: Pauline

jaa jag vill det och jag skulle ha gjort det,, skulle få åka med lina,, men jag har ingen stans att sova,, för pappa bor ju i skarvsjö,, å han lär ju inte va vaken den tin! har ni möjligtvis nån plats föör mej i såfall? för lina sa att jocke kanske hade så himla fullt då det var en massa som skulle va hos han. PUSSS

2008-12-22 @ 02:16:42
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: pauline

oj skrev till mej själver pallan trött

2008-12-22 @ 02:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0