JULAFTON

julaftonen blev helmysig. Pappa mamma å alla mina syskon var här hemma hos oss , förutom carina som inte kunde komma för att hon är höggravid och bor i enköping. en massa fina julklappar fick jag i form av snygga kläder,  toppar en kjol, cola leggings å en ursexig bh med matchande trosa. en matberedare, we fitnesboard mp3pelare,  choklad, rita manga bok, en ljusstake med ljus som min kompis lina tilverkat. 6 jättefina tomtar,  gåstavar å en jättefin almenacka med bilder på lilla söta grodan kelvin från foster till lite större bäbis.. den har jag hängt upp i köket.

vi var uppe länge, vräkte i oss en massa mat och godis och bara myste. en helt klart lyckad julafton.
Det blir alltid överkonsumtion på julaftonen med mat å sånt .så nu har vi godis och fikabröd å dricka,  sprit å likörer å grejer till max kommer bli jobbigt att förtära allt.


ja det här lär ju va jag om ett tag




hörde på juldagen att det varit en stor brand på julaftonsnatten i umeå i min farbror torgnys bostadsområde
där över 70 lägenheter fått evakueras.  här är en länk till en video på branden

BRANDEN I UMEÅ

Kommentarer
Postat av: erika

ja jag hörde på nyheterna! tur att dte inte var deras hus...

2008-12-26 @ 00:16:55
URL: http://onechicmamablogg.se
Postat av: Ewa

Tack för alla fina julklappar! Vad kul att ni fick en bra jul! Det hade vi också. =) Hoppas du mår bättre än du gjorde igår... Gick allt bra???

2008-12-27 @ 11:35:46
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0