Ny design och Lillebror "6år"

Haha lekte lite i paint idag. Ja vad gör man när man inte är så värst duktig på photoshop. Har för övrigt inte det installerat på datorn heller, Tyckte att min header blev lite charmig ändå :D

Men nu har jag lekt färdigt. Fixade så lite grann på kommentarsfronten också. Mina inlägg blev tydligen dubletter på den sidan man skulle kommentera, men nu är det fixat, vet inte vad jag gjort men fixat har jag. Tror jag måste gå någon webbdesignkurs någon gång. Skulle vara så roligt att kunna göra lite mer avancerad design.


För övrigt så fyller min älskade lillebror 6 år idag... Eller egentligen 24 men eftersom det är skottår, som bara infaller vart fjärde år så har han egentligen haft 6  riktiga födelsedagar.

Kom på att jag inte slagit in en av pappas presenter till honom, som jag inhandlat.

Det är tur att man med en stans  och en limmpistol kan göra rätt snygga paket på ingen tid alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0