förändringarnas år

kallar jag det här året lite "poetiskt" har bestämt mig för att detta året ska bli ett friskt år för mig, och ställer jag in mig på det så kanske det slår in. possitiva tankar.
Har även gjort lite förändringar ganska snabbt nu på sistonde. ganska drastiska förändringar kommer även att ske inom en snar framtid.
Kommer säkert att må dåligt ett tag av det, men jag vet att det är bäst så och att jag kommer må bättre av det i fortsättningen.
 Så det är något jag tänkt på länge men inte orkat ta tag i. MEn nu är det slut med det. 

Önskar alla jag känner ett superhärligt år med mycke glädje.


Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

nej det var verkligen INGEN höjdare... urk och med två små pigga barn så är det inte alltid det lättaste att vara sjuk, men nu så! nytt år och friskt år eller hur :-)

spännande med drastiska förändringar som du gjort, om du vill dela med dig av vad det är så lämna en rad



kram!

2011-01-15 @ 21:31:50
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0