Röstdagen.

Idag ska jag minsann gå och rösta! Socialdemokraterna kommer få min röst.  Det visste jag för länge sen. Men har blivit Ännu mer säker på det nu när jag lyssnat på alla valdebatter och läst om de olika Partierna.  Det jag läst  och hört om moderaterna klingar inte gott  vill jag lova. !!! Peder är och röstar nu. Sedan måste jag in till stan och rösta eftersom jag är skriven där.

En av många  anlednignar till att jag (röd)star är ju mitt sjukdomstillstånd. Jag kommer ju inte precis bli friskare för att jag Inte får pengar att röra mig med. eller säker på att jag får pengar överhuvudtaget!!! DE sjuka lider tillräckligt.

Vill vara säker på att jag klarar Ekonomin om jag nu aldrig blir bättre . Dessutom tror jag inte De arbetslösa får fler jobb bara för att de får mindre pengar att röra sig med, medans de är arbetslösa. ( som de får med Alliansens politik. Det är ingen DRIVKRAFT!  snarare tvärtom. De är för fasiken Inhumant!!! och laddat för deprission.

JAJA ska inte skriva alla anledningar till varför socialdemokraterna får min röst, men Iallfall så håller jag med
De rödgröna i fler frågor än De blåa ( DE som är vesentliga i mitt tycke) så därför får de min röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0