5 års Jubileum

Igår kväll var det femårsjubileum i lokalen. Det var exakt fem år sedan mamma Startade Lappland city cruicers. Den har växt sedan dess nu är vi rätt många medlemmar. 

Man fick ta med sig sin egen mat Hemifrån och Peder hade lagat Tacopaj under min ledning (duktig ponke) Den var supergod! Vi åt, det var lottdragning, det bjöds på Liveband och festades hela kvällen lång. Några  av oss spelade Fotbollspel och Kastade pil. Riktigt skojigt hade vi. Vi for dock hem tidigare nyktra och glada. Får ju inte dricka pga medicinerna, men det gör mig inget. är väl ett halvår mellan gångerna för mig och jag är inte så jätteförtjust i att dricka.  Får ju inte så många Tilfällen till  att vara ute och festa heller, då jag är dålig i kroppen jämt.

Dessutom kan man faktiskt festa nykter och ha kul ändå.  Men Nu har det gått Två veckor och jag har inte bllivit dålig i kroppen än WOHO!!! rekord. iallfall på det senaste halvåret.  snacka om att man njuter varenda sekund!

MIN OUTFIT IGÅR:








Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 05:54:45
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: Therese

snyggt! Hoppas du mår bra! Du får hälsa. kramar

2010-09-22 @ 16:14:03
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0