Bonde söker fru.

Ikväll är det bonde söker fru. Det ska jag inte missa, VAr så roligt att se speeddaterna men samtidigt jättejobbigt. För jag är en sån där person som lever mig in i allt jag tittar på, så det är nästan som man är där själv.

Klarar inte att titta när det blev en sån där pinsam tystnad t.ex.  Tror jag har fått det här syndromet av min mor. JAg sitter och bölar när man ser nåt sorgligt på tv, och sitter och flinar när jag ser program som bonde söker fru, För det blir nästan som man är där själv och känner pirret.

Peder brukar bli rätt arg på mig då han inte får kontakt, efter ungefär sjuttioelfte gången han har upprepat vad han sagt. När jag ser på tv så är det som att jag stänger ute omvärlden på nåt sätt.

Nån mer som har detta problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0