ayrovedan.

Förra veckan var jag på min ayrovedabehandling, men vi han bara med själva analysen faktiskt, som gick ut på att jag svarade på en massa frågor och blev undersökt, Hon kollade mina naglar, min tunga kollade pulsen och tryckte olika hårt på vissa ställen på handleden.

Mycket av de hon hade att säga efter analysen stämde faktiskt. 
Efteråt Fick  jag några recept  och lite visord jag ska följa.
Ganska mycket sunt förnuft, så som att gå och lägga sig och vakna på bestämda tider och äta på bestämd tid, Fick även höra att jag ska dricka varmvatten istället för kallt,,, alltså kokt vatten, Får se hur det går med det, Men Jag håller med om att det låter vettigt. För man diskar ju inte med kallvattem heller.

Skulle också hålla mig ifrån kolsyra.  Skulle bara äta varm mat, inte råa grönskaker, då de inte skulle vara bra för mina leder.
menmen Kommer nog inte följa allt men kommer deffinitivt tänka på det i fortsättningen. Deesutom skulle jag inte äta griskött. De har jag hört förut att det ite skulle vara bra för lederna, men det blir nog inga svårigheter, är inte så jätteförtjust i griskött, men visst äter jag det nån gång ibland.

Skulle få en typ av ayroveda massage sen också när Personen ifråga kommer tillbaka från sin semester i Bali.
Den ser jag fram emot.

NO MORE GRISKÖTT FÖR MIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0