klippning och färgning i morgon.

I morgon ska mitt hår bli klippt och färgat. Det blir premiär i min vän  J:s nyöppnade  egna salong. Längtar! Dagen efter på lördag är det invigning av salongen, och självklart kommer jag att vara där :) Undrar hur jag vill ha det, har ingen aning. Hon kommer få fria tyglar för hon är Superduktig. Det enda jag vet är att jag inte vill ha mörkare hår, då jag har så tunt. Men vi får se vad det blir. Något coolt! kanske. Brukar ju inte vara så rädd för förändring.



Efter att jag har varit på invigningen en stund så är det åmselecruisingen som gäller för mig. Ska bli så kul att få åka, se vackra bilar, grilla och mysa.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0