Projekt Julmarknad

Jag anmälde mig för någon vecka sen till att sälja på julmarknaden, Så nu är det bara att sätta mig ner att börja producera lite grann. Det blir smycken, och kanske lite annat jag kommer sälja.  har väl börjat som smått, men får hoppas jag får ihop lite grann  innan det är dags.

Men huga vad kallt det börjar bli nu, visst längtar man lite grann till snön, men hade hellre sett att det blev sommarn igen på studs. Fast det är ju mysigt med snö och vinter ett tag, och allra helst över julen. Har ju redan snöat på vissa ställen här i västerbotten redan.  Hittade en fin låt iallafall att lystna till medans jag skapar, Ryan adams - Lycky now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0