Full av Energi :D

Idag är jag full av Energi, inte är det uttjatat precis. Är så Glad idag. Fast måste erkänna att jag blir lite deprimerad, när man slutar ta värktabletter bara för att kolla, å Värken kommer tillbaka direkt.

Men man ska ju inte klaga egentligen. Har ju varit två år nu då inget har hjälpt, så Njuter det gör jag även om jag önskade att jag slapp ta mediciner och skit överhuvudtaget.  Men Käkarna mina, verkar inte villa ge med sig. Blir galen att jag bara får upp dem en bit.

Pettitesser kanske man kan tycka, men ytterst irriterande , när sjukdomen rent har missbildat en. Menmen Bara att kämpa på som sagt.

Har varit ute och cyklat med doggen på morgonen :D tänk er hon som inte ens tog sig ur sängen och på toa själv " flög" kanske  är att ta i men tog sig upp och ut utan större problem. WOHO!.


Kommentarer
Postat av: ♥ Erika ♥

vad härligt det låter! sååå oroligt GLAD jag blir för din skull :-)



många kramar!

2011-05-24 @ 11:49:47
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jessicas william 9*12*10

Du gör det så bra!!



Ja jag längtar också efter den heta sommaren! Hoppas den kommer nu i juli och håller i sig precis hela sommarn!! ;)



Angående zumban skulle det vara skitkul tro jag att vara i grupp, kanske man ska testa??

2011-05-24 @ 14:52:27
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0