marknad. båtresan.

Det är marknad I Lycksele i helgen. Men idag har jag bara tagit en lugn dag och suttit hemma och skissat. Igår var jag in till staden en sväng och kollade läget,  gäller att passa på nu medans man känner sig okej. Efter alla kortissonsprutor jag fått, när jag var ner till NUS den 24:e februari, så känner jag mig fortfarande rätt okej :) hoppas det håller i sig länge. Det tar på att vara dålig hela tiden. men har dock svällt upp i ansiktet, Sen har jag snart inge hår kvar på min skalle, börjar bli evigt jobbigt att ha blivit så tunnhårig. Måtte jag bli friskare snart så att det börjar växa tillbaka igen.  hade 135 i snabbsänka nu när jag var ner och 80 i vanlig sänka, så det är högt, men mindre än vanligt.
fick åka sjuktaxi tillbaka hem till blåvik  efter NUSbesöket, med en  supertrevlig snygging till chaufför, så det kommpenserade ju plågandet lite grann ;P


Har börjat måla på lite tavlor också, medans man är i full vigör. är så skönt när man känner att man orkar, får ett himla il när man känner sig bra igen.


glömde fota, under kryssningen, men här är en bild som en i klubben tagit på oss,
hade väldigt rött hår här. Peder fick för sig att jag skulle ha det, och obrydd som jag är så gick jag med påt.
Tycker lillebror va så söt med sin fina t-shirt.

 
här är en närbild på håret. och här ser man verkligen hur rött det är.





Finns fler bilder på klubbens hemsida:

www.lapplandcitycruisers.se

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att skissa och måla när du mår lite bättre, förstår att det måste betyda en hel del. Stor kram o trevlig helg!

2011-03-04 @ 22:58:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0